About me...
























ShadowRun

kyberware

Kyberwér je kyberwér, to snad víte, ne? Říká se jim taky dráty do hlavy. Tuná máte výpis z tajných katalogů cajbrwéru, kerej ještě nejní normálně k dispozici.

Oční Dataport
Instaluje se pouze do kybernetického oka. Tlak na "duhovku", která je ve skutečnosti pouze maskovací vrsta a jako optický senzor slouží až další vrstva, otevře přístup ke standartnímu dataportu, fungujícímu jako běžný datajack. Základní přenosová rychlost (dfr) je 25mp.
Základní verze        0,25 essence, dostupnost 6/48 hodin, cena 2200Y, index 2
Upgrade (+25dfr)    +0,05  essence, cena + 100procent, maximálně do dfr 100MP

>>>>> Oční Djack vypadá jako skvělej nápad, co? Jediná výhoda je ten, že je schovanej a nikdo vo něm neví. Jenomže Djack má dneska každej, tak proč ten svůj skrývat????? Ale zase vidět kořena, kerej má kolík vraženej do oka.....            
Birdman

>>>>> Je to na Hovno. Na co je někomu vobyčejnej Datajack? Stačí vobyčejnej čipáč. To si radši koupím další AK.
Masakr J

>>>>> Tomu ty nerozumíš Emdží
Birdman

Move-By-Wire systém
Move by wire systém je nejdokonalejší systém urychlování reflexů na trhu - veškeré nervové dráhy jsou nahrazeny elektronickými vodiči. Jsou totálně nekompatibilní s jakýmkoli jiným urychlovacím systémem s vyjímkou synaptického akcelerátoru, který ale musí být instalován zároveň s Mbw systémem. Každá úroveň zvyšuje rychlost +1, reakce +2, iniciativu +1k6 a atletické a plížící dovednosti +1.
Level 1    2,5 esence, 8/10dní, 250000Y, index 2,5
Level 2    3,85 esence, 12/20dní, 500000Y, index 3
Level 3    5,2 esence, 18/30dní, 1250000Y, index 3
Level 4    6,45 esence, 20/45dní, 3000000Y, index 3,5

>>>>> Jawohl!!!!!!!! MBW je jeden z nejnamakanějších systémů, jakej najdete. Taky tomu odpovídá cena. Ale zasejc, se 4 úrovní a synaptickým bleble jste rychlejší než blesk namydlenej něčím kaltě kluzkým, kerej si navíc něco ilegálního píchnul!
Birdman

>>>>> Jó je to super, ale víš co ti to udělá v těle? Sebere ti to tolik esence, vole, že nemáš šanci. Dáš si nainstalovat čtverku a seš mrtvá liška, operaci nepřežiješ. Anebo přežiješ pár dnů a skončíš jako vraždící maniak. Anebo je z tebe Cybermant. Né díky. A navíc těch prachů? Si do prdele myslej že kradu (teda....)
Masakr J

>>>>>Si musíš sehnat kliniku s delta úrovní a pak je to v pohodě, Emdží, pak to už de. A navíc co máš proti cybermantům? Jednoho jsem znal....
Birdman

>>>>> Co je to Delta Klinika?
Dokonalý Samuraj

>>>>>Plac, kde ti za šílený prachy nainstalujou kyberwér tak dobře, že ti to prakticky nic neudělá s tělem. A to si říkaš dokonalej???
Birdman


BIOWARE

Biowér je taková sranda, která v poslední době nahrazuje spoustu cajbrwéru. Je to totiž přírodní materiál, většinou na genetickým základě, v lepším případě přímo naklonovaný svinstvo z vás, kerý se spešl upraví. Hlavní věc je, že to nežere esenci!!!!! A teď mrskěte okem na výtah z katalogu Biogenetics Ltd, která vyrábí a nebo dováží skoro všechno, co se u biwéru dá sehnat:

[Bioware sice esenci nebere, ale také něco stojí. Maximálně může utratit postava tolik bodů, jaká je hodnota jejího těla. Mažikmani za každý takhle ztracený bod těla (tělo se ztrácí jenom pro účely instalace bioware) ztrácí bod magie. Bioware je poněkud časově nákladnější záležitost než cajbrwér.]

Kulturizovaný, naklonovaný biowér
Biware se upravuje, aby geneticky přesně odpovídal DNA příjemce. Naklonovaný biowér nelze použít na neurální biowér. Snižuje cenu těla.
Cena X0,75 , +2 dostupnost, cena +300%, index +1

Použitý biowér
Použitý biowér z druhé ruky nemůže být naklonovaný. Způsobuje v těle svého uživatele větší trauma - při testech odolnosti proti zásahu +1 modifikátor.
cena -50%

Orthoskin
Orthoskin je v podstatě naklonovaná kůže. Není kompatibilní s dermálním podkožním pancířem. Level 1 dává bod protinárazovýho brnění, Level dva přidává bod balistickýho a třetí level přidává je ště jeden nárazovej, takž výsledek je 1/2. Zhoršuje hmat.
Level 1    0,5 těla, 8/8dnů, 25000Y, index 0,8
Level 2    1,0 těla, 8/8dnů, 60000Y, index 0,8
Level 3    1,5 těla, 8/8dnů, 100000Y, index 0,8

Upravené Feromony
Každý level zvyšuje charismu a sociální skilly o jeden bod (o dva, pokud jde o klonovaný bioware). Mají místo dosahu asi 20 (30 kolonované) metrů. Na osoby jiného poddruhu (troli na lidi, lidi na elfy...) působí jenom s polovičním účinkem.
Level 1    0,4 těla, 12/14dnů, 20000Y, index 2,0
Level 2    0,6 těla, 12/14dnů, 45000Y, index 2,0

>>>>>Někerý lidi to nepotřebujou, ale hólky na to děsně letí (ne na to že máš feromony, ale na to, že seš prostě nejakej lepší). Né že  bych to potřeboval.
Birdman

Nefritický štít
Zvyšuje odolnost těla proti toxinům patogenickým agens (tělo +1). Navíc aktivně bojuje proti toxinům v krvi (-1hodnocení toxinu). 0,4 těla, 4/4d, 20000Y,index 1

Patogenická obrana
Snižuje hodnocení nemocem, alergenůn, mikrobiologikům a ostatním cizím látkám(ne chemickým sloučeninám) o bod za každé dva levely.
0,2 těla za level, maximálně (tělo) levelů, 4/4d, 24000Y, index1,5

Toxinový extraktor
Toxinový extractor snižuje hodnocení toxinům o bod za každé dva levely.
0,2 těla za level, maximálně (tělo) levelů, 4/4d, 24000Y, index1,5

Trachealní filtr
Vzduchový filtr blokující vše velikosti bakterie a větší. Za každý level snižuje hodnotu baketerií o 1.
0,2 těla za level, maximálně (tělo) levelů, 4/4d, 30000Y, index1,5

Adrenalínová pumpa
Každá úroveň přidává uživateli +1 pro sílu, rychlost a sílu vůle a +2 pro reakci (pouze ve fyzickém světě, nepomáhá při rigování, dekování...). Adrenalínová pumpa se aktivuje vždy když je uživatel jakkoli zraněn, když si uživatel přeje pumpu aktivovat a uspěje v testu síly vůle(6) a nebo když si vezme dávku ACTH/CORTIOTHROPIN.Jakmile je pumpa aktivavaná, zůstane zapojená po 1k6 kol za level. Když činnost pumpu skončí, uživatel obdrží S omráčení, kterému se normálně brání pomocí vrhu tělem. Pumpa se potom naplňuje 9+1k6 minut. Pokud uživatel aktivuje pumpu před jejím doplněním, počet kol kdy vydrží zapnutá se zredukuje na polovinu a síla omráčení se zdvojnásobí. Adrenalínová pumpa nemůže být aktivována v jednom boji více než jednou. V případě že uživatel udělá při jakémkoliv testu těla kritické selhání (samé nuly), uživatel utrpí infarkt( plné fyzické zranění i omráčení). Pumpa nemůže koexistovat s Move By Wire systémem.Účinky pumpy mohou být redukovány kybernetickými nááhradami.
Level 1 1,25 těla 10/16d,60000Y,  index 3
Level 2 2,5   těla 10/16d,100000Y, index 3

Platelet Factory
Továrná v těle vytváří spoustu spoustu krevních destiček, které zabraňují krvácení, protože krev se okamžitě sráží. Redukuje počet čtverečků poškození při zásahu Mírným nebo vyšším o jeden. Postava musí každých dvanaáct hodin brát antikoaguláty (20Y pro dósu do injekční stříkačky, 25 dávka v tabletě). Pokud nebude uživatel antikoagulanty brát, každých 12 hodin dělá tělesný test proti 3+1 za každý den bez koagulantu. Pokud nezíská žádný úspěch, okmžitě dostává mrtvici a získává smrtelné zranění i omráčení.
0,4 těla 5/8dní 30000Y index 1,5

Suprathyroid Gland
Zvyšuje tělo rychlo sílu a reakce +1 (zvýšení reakce namá vliv na rigging, deking), ale postava musí sníst dvakrát tolik jídla (nebo si objednat speciální nutrienty). Uživatel také vyzařuje více tepelného záření - pokud ho někdo zaměřuje pomocí infra, má modifikátor -1. Postavy mají sklony k hyperaktivitě. Vedlejší účinky je možné redukovat kybernetickou náhradou.
tělo 1,4 8/12dní 50000Y index 2,5

Symbionty
Symbionty urychlují proces léčení (snižují ho na 90%, 70% a 50%), ale uživatel musí častěji jíst nebo jíst speciální 3x dražší nutrienty. Postava musi jíst o 50%, 70%,100% více.
Level 1    0,4těla 5/10dní 15000Y index 1
Level 2    0,7těla 5/10dní 35000Y index 1
Level 3    1,0těla 5/10dní 60000Y index 1

Cerebrální booster
Cerebrální booster zvyšuje uživatelovu inteligenci o +1.
Level 1    0,4těla 6/14dní 50000Y index 2
Level 2    0,6těla 6/14dní 110000Y index 2

Kompenzátor poškození
Dokud počet proškrtnutých čvterečků v kondičním monitoru nepřesahuje hodnocení kompenzátoru, postava nedostává žádné modifikátory za zranění. Jakmile zranění překročí hodnocení, postava dostane plné hodnocení modifikátoru. Gamemaster může postavu pouze informovat, že byla zasažena a monitorovat si zranění pro sebe. Test vnímání(6) a nebo test biotechniky (2) umožní postavě přesně určit, jaké poškození obdržela.
Level 1-2    0,2xlevel 6/6dní 25000Y x level  index 2,5
Level 3-4    0,2xlevel 10/6dní 50000Y x level  index 2,5
Level 5-6    0,2xlevel 12/6dní 100000Y x level  index 2,5

Mnemonický zesilovač
Zesiluje uživatelovu inteligenci pro testy, kdy je nutné vybavit si nějaký zlomek informace, a zvyšuje počet kostek vrhaných při jazykových a znalostních testech o 1 za každé dva levely.
0,2těla x level, maximální level (tělo) 6/7dní 15000Y x level index 1

Ovladač bolesti
Ovladač má dvě možné polohy. Zapnuto a vypnuto. Když je vypnutý, nedělá nic. Pokud je zapnutý, zvyšuje sílu vůle +1 a zmenšuje inteligenci -1. Zabraňuje jakýmkoli modifkátorům za zranění, postava nemůže být omráčena smrtelným omráčením,   postava necítí bolest a ve všech vnímavostních testech kontrolujících hmat má modifikátor +4. Gamemaster neinformuje postavu o tom, jaké poškození má a nechává si vše pro sebe až do doby, dokud postava ovladač nevypne nebo sebou smrtelně zraněná   třískne o zem.
0,6 těla, 6/6d, 60000Y, index 1,2

Reflexní rekordér
Reflexní rekordér umožňuje nahrát záznamy reflexů při nějaké aktivní nebo vozdilové dovednosti včetně K/O dovedností. Zapamatování pak dává postavě +1 k dané dovednosti. Jednou nainstalovaný reflexní rekordér nejde odstranit. Nemůže pracovat kumulativně a nespolupracují s skillsofty. Taktéž nefungují při rigování.
koncentrace    0,1 za koncentraci    5/6d     10000Y index 1,5
všeobecná     0,25 za koncentraci    8/6d     25000Y index 1,5

Synaptický akcelerátor
každý level akcelerárotru přidává 1k6 iniciativy. Level 1 akcelerátor může být používaný zároveň se systémem move by wire, pokud budou nainstalovaný oba systémy najednou.
Level 1                          0,3     6/12d          75000   index 2
Level 1 s movebywire   0,3    jako mbw    225000 index jako mbw
Level 2                          1,6     6/12d            200000 index 2

Traumatický Damper
Traumatický damper zvyšuje cílová čísla postav, které se snaží způsobit nositeli blokátoru bolest a nositeli dávají bonus -2 při odolávání takového útoku. Pokud je zranění, které nositel získal, fyzické, přesuň jeden čtvereček z fyzického monitoru do mentálního. Pokud je zranění mentálního rázu, zredukuj počet čtverečků o jeden. Damper nemůže pracovat se zapojeným Ovladačem bolesti.
0,4 těla 6/8 dnů 40000Y index 2

Toxinový exhaler
Toxinový exhaler generuje jeden druh toxinu, který si uživatel vybere před implantací. Postava je částečně imunizovaná proti toxinu (používej dvakrát tělo při zjišťování odolnosti proti toxinu). Při útoku exhaler vytváří aerosolový proud. Pro zásah cíle postava dělá test rychlosti(4) s cílovým číslem +1 za každý půlmetr od cíle. Maximální dosah je rovný útočníkovu tělu v metrech.
0,6 těla 10/4d    30000+(100x toxin) index 3

Vylepšený sluch
Vylepšuje nositeluv sluch - pro každý test, při kterémjde o rozpoznání nebo zaslechnutí zvuku přidejte tři kostky. Zárověň je ale uživatel citlivější na sonické útoky - o 25% zaokrouhleno nahoru. Klonovaná verze přidábá šest kostek pro testy.
0,15 těla 6/4d 3500Y index 1

Vysokofrekvenční sluchová modifikace
Umožňuje uživateli slyšet vysokofrekvenční zvuky s vyšší frekvencí, než je jeho přírodní limit. Uživatel je více zasahován sonickými vysokofrekvenčními útoky (o %25). Klonovaná verze umož'nuje vyšší  frekvenční rozsah, ale sonické útoky stále ubírají stále jenom o 25% více.
0,15 těla 6/4d 4500Y index 1

Nízkofrekvenční sluchová modifikace
Umožňuje uživateli slyšet nízkofrekvenční zvuky s nižší frekvencí, než je jeho přírodní limit. Uživatel je více zasahován sonickými nízkofrekvenčními útoky (o %25). Klonovaná verze umož'nuje nižší  frekvenční rozsah, ale sonické útoky stále ubírají stále jenom o 25% více.
0,15 těla 6/4d 4500Y index 1

Rozšířený Rovnovážný systém
Úprava systému vnitřního rovnovážného systému poskytuje uživateli modifikátor -1 při všech testech, které zahrnují ronováhu - šance na shození, šplhání, doskoky...)
0,30 těla 12/1měsíc  25500Y index 2

Rozšíření lokační sluchové funkce
Snižuje cílové číslo modifkátorem -1 pro všechny testy pozornosti, při kterých se postava snaží rozpoznat původ, směr a vzdálenost zvuku bez vizuálních vjemů.
0,15 těla 6/48h 2000Y index 2

Rošířené čichové buňky
Za každou úroveň přidává jednu kostku pro testy čichu, po třech levelech také jednu na chuť. Pozor, systém není nijak blokován - až budou postavy jíst své dříve oblíbené jídlo smažené na přepáleném tuku, budou mít s konzumací problémy.
0,15 těla x level max 4 levely 12/14d 450Y x level  index 1

>>>>>Pravda s tím smradem. Kámoš si něchal vylepšít čichovej receptor a tědkonc musí žrát s jednou rukou nacpanou do frňáku, jinak by si na talíř ještě něco přidal :-))))))
Birdman

Rozšířená vize
Musí být v obou očích. Každý level přidává jednu kostku při testech viditelnosti a zároveň funguje jako jedna zvětšovací úroveň.
level 1 0,25 těla 8/4d 4500Y index 1,5
level 2 0,60 těla 8/6d 10000Y index 2

Visuální modifikace na zbytkové světlo
Uživatel získá schopnost vidět při světle hvězd atd, ve tmě je pochopitelně slepý. Pro hru berte jako kybernetické vylepšení. Uživatelé jsou citlivější oproti bleskovým (světli, fleš granáty...) útokům a trvá jim o 50% déle, než se z nich zpamatují.
jedno oko 0,05 těla 4/4d 900Y index 1,5
obě   oči   0,10 těla  4/4d 1500Y index 1,5

Thermografická visuální modifikace
Uživatel získá schopnost vidět termo část spektra, je tedy schopný vidět při absolutní tmě.  Pro hru berte jako kybernetické vylepšení. Uživatelé jsou citlivější oproti bleskovým (světli, fleš granáty...) útokům a trvá jim o 25% déle, než se z nich zpamatují.
jedno oko 0,10 těla 6/4d  1100Y index 2
obě   oči   0,20 těla  6/4d 1850Y index 2

Rozšířená kapacita plic
Každý level zvyšuje schopnost postavy zadržet dech o 45sekund více. Levely 1 a 2 také snižují cílové číslo (-1) pro testy výdrže (dlouhý běh...) a level 3 o -2.
Level 1 0,2 těla 4/4d 8000Y index 1
Level 2 0,3 těla 4/4d 15000Y index 1
Level 3 0,4 těla 4/4d 25000Y index 1

Zlepšený reakční systém
Zvyšuje reakci postavy +1 (bez vlivu na deking, rigging nabo astrál).   Dále dostává postava jednu kostku pro každý test, ve kterém jde o pohybově intenzivní činnost (atletika, plížení, boj zblízka se zbraní a bez). Tyto bonusy postava ztrácí, pokud dostala jakýkoliv kybernetický bonus k reakci nebo pokud je více než 30% procent těla kyberbetizováno.
0,6 těla 5/6d 40000Y index 1,5

Muskulární augmentace
Muskulární augmentace upravuje svaly uživatele a přidává mu za každý level +1 síly a +1 tychlosti. Takto získaná rychlost vylepšuje reakce, ale pouze pro fyzický svět (nepůsobí na deking, riging nebo astrál).
0,8 těla x level, max 4 levely  6/6d 45000Y x level index 0,9

Synthacardium
Syntetické podpoření srdce. Každý level přidává kostky pro atletické testy a testům odolnosti proti srdečním nemocem a dalším kardiálním problémům (včetně selhání plateletu).
Level 1 0,2 těla 4/40d 6000Y index 1.5
Level 2 0,3 těla 4/10d 15000Y index 1,5